Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Ότι περικλείει το σύγχρονο e-business(Μέρος 2ο).

-internet-e-businessΣήμερα η επιχειρηματική δραστηριότητα περιλαμβάνει πολλά στοιχεία τα οποία συνθέτουν την εικόνα της. Το κύριο όμως και χρησιμότερο εργαλείο τόσο για την ανάπτυξη και την εσωτερική της οργάνωση όσο και για την προώθηση και την διαφήμιση, είναι η τεχνολογία της πληροφορικής και επικοινωνίας. Εκεί συναντιόνται όλες οι δραστηριότητες της εταιρίας οι οποίες διέπονται από ψηφιακές λειτουργίες υλοποίησης. Με τη χρήση του λογισμικού, των υπολογιστών, του διαδικτύου και των υπηρεσιών που παρέχοντα μέσα από αυτό, των κινητών και σταθερών τηλεφώνων, μπορούμε ολοκληρωμένα να επιχειρήσουμε ψηφιακά και να διαχειριστούμε όλες τις λειτουργίες μιας επιχείρησης.
Στο πρώτο μέρος παρουσιάσαμε τμήματα και ηλεκτρονική οργάνωση. Σε αυτό το μέρος παρουσιάζουμε ένα παράδειγμα μηχανογράφησης. Για το πρώτο μέρος ακολουθείστε το σύνδεσμο {Ότι περικλείει το σύγχρονο e-business(Μέρος 1ο)}.
Εταιρία – τυπογραφείο.
Τμήμα λογιστηρίου. Απαραίτητη προϋπόθεση λειτουργίας, είναι το λογισμικό τιμολόγησης, καταχώρησης τιμολογίων προμηθειών, αυτόματη ενημέρωση εσόδων – εξόδων, υποχρεώσεις προς το κράτος, κλπ , λογισμικό που έχουν εκδώσει ουκ και ολίγες εταιρίες. Κατά τα άλλα θα πρέπει να έχει εφαρμογές γραφείου (κειμενογράφο, υπολογιστικά φύλλα κλπ) για τις ανάγκες γραφείου. Επιπλέον θα πρέπει να λειτουργεί το CRM της εταιρίας, ώστε να έχει καταχωρημένες και να ενημερώνει για την εκτέλεσή τους, όλες τις περιοδικές εργασίες του λογιστηρίου, ή η Δκση να μπορεί να αναθέσει έκτακτες.
Τμήμα marketing. Το τμήμα αυτό θα πρέπει να έχει λογισμικό όπου θα μπορεί να καταχωρεί λίστες με email και διευθύνσεις πελατών και υποψηφίων πελατών, ώστε να μπορεί να επικοινωνεί και να στέλνει ηλεκτρονικά και φυσικά newsletters. Πρέπει να έχει εφαρμογές γραφείου (κειμενογράφους, παρουσίασης) καθώς και γραφιστικά ώστε να μπορεί να δημιουργεί προτάσεις και παρουσιάσεις προϊόντων και διαφημίσεων – προωθητικών ενεργειών. Τέλος θα πρέπει να ενημερώνει το CRM της εταιρείας για την επιτυχία (μετρήσιμα) των καμπανιών που εκτέλεσε.
Άλλο ένα πολύ καλό εργαλείο στα χέρια του τμήματος marketing είναι το web site της εταιρίας, όπου από αυτό το κανάλι, μπορεί να γίνετε η προώθηση κάθε νέας καμπάνιας και προϊόντος που σχεδιάζεται. Με τη χρήση analytics, ad-words κλπ μπορούν να γίνουν αξιοσημείωτα έργα marketing με πολύ χαμηλό κόστος.
Τμήμα πωλήσεων. Εδώ έχουμε τη διασύνδεση του CRM με το ERP της παραγωγής και του λογιστηρίου. Αυτό γίνετε με τα ακόλουθα βήματα. Α) Ο υποψήφιος πελάτης παρακολουθείτε μέσο του CRM μέχρι να επιτύχει πώληση. Μετά την επιτυχία, καταχωρείτε στο ERP για το λογιστήριο ως παραγγελία και ως εντολή παραγωγής. Εκεί η παραγωγή θα το εκτελέσει με τα δικά τις προγράμματα και αφού υλοποιηθεί το λογιστήριο θα το τιμολογήσει και η ανάθεση θα κλείσει μέσα στο CRM. Το τμήμα πωλήσεων εν το μεταξύ στέλνει τις επιτυχίες του στο τμήμα marketing, ώστε να δημοσιεύονται στο internet ή να διαφημίζονται γενικώς.
Το τμήμα παραγωγής προφανώς, μέσω προγραμμάτων εκτυπώσεων αλλά κυρίως συμβατών με τις μηχανές εκτύπωσης, παράγει και υλοποιεί τις παραγγελίες. Χρειάζεται όμως ένα ERP ή CRM _ERP με Project management, για να προγραμματίσει τις δραστηριότητες και την λειτουργία του, βάζοντας με κάποιους κανόνες σειρά στην εκτέλεση της παραγωγής, ώστε η εταιρία να έχει το βέλτιστο αποτέλεσμα πρώτα για τον πελάτη και φυσικά για την ίδια.
Τέλος η Δκση μέσω του CRM, βγάζει και παρακολουθεί αυτόματα τα αποτελέσματα και την πορεία της επιχείρησης. Επιπλέον παίρνει μετρήσεις και στοιχεία από το web analytics για την επισκεψημότητα και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Φυσικά μία επιχείρηση θα μπορούσε να έχει και e-shop ή μόνο e-shop, αλλά αυτό είναι άλλη μία παρουσία της επιχείρησης. Αν έχεις e-shop, αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αυτόματα τα τμήματα που περιγράψαμε με τα εργαλεία τους. Απλά χρησιμοποιούμε το internet (μία από τις υπηρεσίες του και δυνατότητες), για να κατασκευάσουμε άλλη μία παρουσία της επιχείρησής μας.
-COMPANY-CRM
Ανακεφαλαιώνοντας και καταλήγοντας, υπενθυμίζω, ότι μια σύγχρονη επιχείρηση, ολοκληρώνει την e-business πλευρά της με α) Κατάλληλα προγράμματα για να μπορούν να κάνουν την δουλειά τους το κάθε τμήμα ξεχωριστά, β) Παρουσία στο Internet και χρήση όλων των δυνατοτήτων και υπηρεσιών που μας παρέχει, μαζί με την επικοινωνία (web sites, voice over ip, e-shop, portals) και γ) Εγκαθιστούμε ένα CRM λογισμικό, ώστε να συνδέσουμε όλα τα τμήματα μαζί και να παρακολουθούμε την πορεία της επιχείρησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου