Η απόκτηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αφορά προφανώς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο εμπόριο με το «παραδοσιακό» τρόπο. Ωστόσο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να έχει διάφορες μορφές για να εξυπηρετεί διαφορετικούς σκοπούς.
Στην πραγματικότητα με την δημιουργία ηλεκτρονικού καταλόγου, μόλις προσλάβατε έναν νέο πωλητή, πλήρως καταρτισμένο, ενημερωμένο και ακούραστο.
Η παραγγελία είναι αυτοματοποιημένη τόσο από την πλευρά του αγοραστή όσο και από την πλευρά της επιχείρησης. Πέρα από τα προϊόντα, ο αγοραστής επιλέγει τρόπο πληρωμής (τραπεζική κατάθεση, πιστωτική κάρτα, αντικαταβολή κτλ.), και τρόπο αποστολής.
Η διατήρηση του e-shop και η ενημέρωσή του είναι πιο εύκολη από ότι ίσως υποθέτετε. Με μια μικρή εκπαίδευση δύο-τριών ημερών θα μπορείτε μόνοι σας να αλλάζετε τιμές, να προσθαφαιρείτε προϊόντα, να μεταβάλλεται τον ΦΠΑ, να βγάζετε προϊόντα σε έκπτωση και σε προσφορά.
Κάθε φορά που προσθέτεται έναν κωδικό προϊόντος ενημερώνεται και το φυσικό αλλά και το ηλεκτρονικό κατάστημα. Το ίδιο συμβαίνει και σε περιπτώσεις αλλαγής τιμών, φπα κτλ. Το στοκ είναι κοινό και στα δύο καταστήματα και έτσι ο έλεγχος της διαθεσιμότητας γίνεται παιχνίδι, έχετε μια ολοκληρωμένη ενιαία βάση πελατών, ενώ το πιο σημαντικό ίσως είναι ότι με αυτήν την διασύνδεση έχετε την πλήρη εικόνα των πωλήσεων και από το φυσικό και από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Διαβάστε επίσης
Πως και ποιούς ωφελεί η απόκτηση ενός website;
Πως και ποιούς ωφελεί η απόκτηση ενός portal;
- Η πιο απλή μορφή είναι η δημιουργία ηλεκτρονικού καταλόγου.
Στην πραγματικότητα με την δημιουργία ηλεκτρονικού καταλόγου, μόλις προσλάβατε έναν νέο πωλητή, πλήρως καταρτισμένο, ενημερωμένο και ακούραστο.
- E-shop με αυτόματη παραγγελιοληψία και πληρωμές
Η παραγγελία είναι αυτοματοποιημένη τόσο από την πλευρά του αγοραστή όσο και από την πλευρά της επιχείρησης. Πέρα από τα προϊόντα, ο αγοραστής επιλέγει τρόπο πληρωμής (τραπεζική κατάθεση, πιστωτική κάρτα, αντικαταβολή κτλ.), και τρόπο αποστολής.
Η διατήρηση του e-shop και η ενημέρωσή του είναι πιο εύκολη από ότι ίσως υποθέτετε. Με μια μικρή εκπαίδευση δύο-τριών ημερών θα μπορείτε μόνοι σας να αλλάζετε τιμές, να προσθαφαιρείτε προϊόντα, να μεταβάλλεται τον ΦΠΑ, να βγάζετε προϊόντα σε έκπτωση και σε προσφορά.
- E-shop με διασύνδεση CRM και ERP
Κάθε φορά που προσθέτεται έναν κωδικό προϊόντος ενημερώνεται και το φυσικό αλλά και το ηλεκτρονικό κατάστημα. Το ίδιο συμβαίνει και σε περιπτώσεις αλλαγής τιμών, φπα κτλ. Το στοκ είναι κοινό και στα δύο καταστήματα και έτσι ο έλεγχος της διαθεσιμότητας γίνεται παιχνίδι, έχετε μια ολοκληρωμένη ενιαία βάση πελατών, ενώ το πιο σημαντικό ίσως είναι ότι με αυτήν την διασύνδεση έχετε την πλήρη εικόνα των πωλήσεων και από το φυσικό και από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Διαβάστε επίσης
Πως και ποιούς ωφελεί η απόκτηση ενός website;
Πως και ποιούς ωφελεί η απόκτηση ενός portal;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου