Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

e-shop για Λιανική και Χονδρική πώληση

Η απόκτηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αφορά προφανώς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο εμπόριο με το «παραδοσιακό» τρόπο. Ωστόσο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να έχει διάφορες μορφές για να εξυπηρετεί διαφορετικούς σκοπούς.







  • Η πιο απλή μορφή είναι η δημιουργία ηλεκτρονικού καταλόγου.
    Σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να μην πουλάτε απευθείας μέσω internet με την έννοια ότι οι παραγγελίες και οι πληρωμές δεν θα πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά. Μπορείτε όμως να δώσετε την δυνατότητα στον επισκέπτη να δει αναλυτικά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων σας, να φιλτράρει από το σύνολο των προϊόντων αυτά που τον ενδιαφέρουν (ανά τιμή, χρώμα, διαστάσεις, διαθεσιμότητα κτλ), να πραγματοποιήσει συγκρίσεις τιμών και χαρακτηριστικών, να ψάξει για προσφορές και εκπτώσεις.


    Στην πραγματικότητα με την δημιουργία ηλεκτρονικού καταλόγου, μόλις προσλάβατε έναν νέο πωλητή, πλήρως καταρτισμένο, ενημερωμένο και ακούραστο.

    • E-shop με αυτόματη παραγγελιοληψία και πληρωμές
    Σε αυτήν την περίπτωση τα τεχνολογικά εργαλεία σήμερα σας επιτρέπουν να διατηρείται βάση δεδομένων των πελατών σας με αναλυτικές εγγραφές για τις αγοραστικές τους κινήσεις  (γεγονός που συμβάλει ουσιαστικά στον σχεδιασμό του marketing plan και της προσωποποιημένης πώλησης). Ακόμα έχετε πλήρη εικόνα για τις πωλήσεις σας, το στοκ της αποθήκης σας, και τα  best-seller προϊόντα σας.


    Η παραγγελία είναι αυτοματοποιημένη τόσο από την πλευρά του αγοραστή όσο και από την πλευρά της επιχείρησης.  Πέρα από τα προϊόντα, ο αγοραστής επιλέγει τρόπο πληρωμής (τραπεζική κατάθεση, πιστωτική κάρτα, αντικαταβολή κτλ.), και τρόπο αποστολής.

    Η διατήρηση του e-shop και η ενημέρωσή του είναι πιο εύκολη από ότι ίσως υποθέτετε. Με μια μικρή εκπαίδευση δύο-τριών ημερών θα μπορείτε μόνοι σας να αλλάζετε τιμές, να προσθαφαιρείτε προϊόντα, να μεταβάλλεται τον ΦΠΑ, να βγάζετε προϊόντα σε έκπτωση και σε προσφορά.
    • E-shop με διασύνδεση CRM και ERP
    Πολλά συστήματα CRM και ERP που χρησιμοποιούνται ευρέως από καταστήματα λιανικής και χονδρικής πώλησης, διασυνδέονται πια με τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Τι σημαίνει αυτό;
    Κάθε φορά που προσθέτεται έναν κωδικό προϊόντος ενημερώνεται και το φυσικό αλλά και το ηλεκτρονικό κατάστημα. Το ίδιο συμβαίνει και σε περιπτώσεις αλλαγής τιμών, φπα κτλ. Το στοκ είναι κοινό και στα δύο καταστήματα και έτσι ο έλεγχος της διαθεσιμότητας γίνεται παιχνίδι, έχετε μια ολοκληρωμένη ενιαία βάση πελατών, ενώ το πιο σημαντικό ίσως είναι ότι με αυτήν την διασύνδεση έχετε την πλήρη εικόνα των πωλήσεων και από το φυσικό και από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

    Διαβάστε επίσης


    Πως και ποιούς ωφελεί η απόκτηση ενός website;
    Πως και ποιούς ωφελεί η απόκτηση ενός portal;

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου