Με την έννοια portal στην ορολογία του internet νοείται ένας ιστότοπος που αποτελεί πύλη πληροφοριών. Οι πληροφορίες αυτές συνήθως επικεντρώνονται σε μια συγκεκριμένη θεματολογία και ενώ μέρος των πληροφοριών μπορεί να είναι πρωτότυπα άρθρα των διαχειριστών του portal, μεγάλο μέρος των πληροφοριών είναι αναδημοσιεύσεις συγκεντρωμένες και κατηγοριοποιημένες από άλλα sites και μέσα.
Η κατασκευή Portal αφορά εξ ορισμού ανθρώπους που ασχολούνται με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Παραδείγματος χάριν μια έντυπη εφημερίδα μέσα από ένα portal αποκτά ηλεκτρονική μορφή που μπορεί να λειτουργεί ακόμα και ανεξάρτητα από την έντυπη έκδοση. Με πωλήσεις άρθρων ανά κλικ ή με συνδρομές σε συγκεκριμένες στήλες ο αναγνώστης μπορεί να επιλέξει την πρόσβαση που θέλει να έχει στις διαθέσιμες πληροφορίες και φυσικά το κόστος.
Πέρα όμως από τα αμιγώς ενημερωτικά site, εταιρίες που παρέχουν υπηρεσίες συχνά επιλέγουν πέρα από το εταιρικό site να παρέχουν και πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν το πεδίο δράσης τους. Η κίνηση αυτή εξυπηρετεί δύο σκοπούς. Αφενός μπορούν να αποφορτίσουν το εταιρικό website από όλα όσα πιθανώς να ήθελαν να συμπεριλάβουν ως περιεχόμενο και αφετέρου η πληθώρα πληροφοριών που είναι διαθέσιμη μέσω του Portal συντελεί στο να υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες εμφάνισης της σελίδας στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης με διάφορες λέξεις κλειδιά.
Διαβάστε επίσης:
Πως και ποιούς ωφελεί η απόκτηση ενός website;
Πως και ποιούς ωφελεί η απόκτηση ενός e-shop;
Η κατασκευή Portal αφορά εξ ορισμού ανθρώπους που ασχολούνται με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Παραδείγματος χάριν μια έντυπη εφημερίδα μέσα από ένα portal αποκτά ηλεκτρονική μορφή που μπορεί να λειτουργεί ακόμα και ανεξάρτητα από την έντυπη έκδοση. Με πωλήσεις άρθρων ανά κλικ ή με συνδρομές σε συγκεκριμένες στήλες ο αναγνώστης μπορεί να επιλέξει την πρόσβαση που θέλει να έχει στις διαθέσιμες πληροφορίες και φυσικά το κόστος.
Πέρα όμως από τα αμιγώς ενημερωτικά site, εταιρίες που παρέχουν υπηρεσίες συχνά επιλέγουν πέρα από το εταιρικό site να παρέχουν και πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν το πεδίο δράσης τους. Η κίνηση αυτή εξυπηρετεί δύο σκοπούς. Αφενός μπορούν να αποφορτίσουν το εταιρικό website από όλα όσα πιθανώς να ήθελαν να συμπεριλάβουν ως περιεχόμενο και αφετέρου η πληθώρα πληροφοριών που είναι διαθέσιμη μέσω του Portal συντελεί στο να υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες εμφάνισης της σελίδας στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης με διάφορες λέξεις κλειδιά.
Διαβάστε επίσης:
Πως και ποιούς ωφελεί η απόκτηση ενός website;
Πως και ποιούς ωφελεί η απόκτηση ενός e-shop;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου